דחיית טיפול שורש

דחייה של טיפול שורש

טיפול שורש כולל הוצאת העצב בתוך השן. אמנם הליך זה הכרחי במקרים מסוימים, אך ישנם טיפולים אחרים שניתן ליישם כדי להציל את השן ולהימנע מהליך כירורגי.

טיפול אחד כזה כולל מילוי זמני ותרופות נגד כאבים כדי להקל על הכאב ולהפחית זיהום נוסף. ואם אתה לא רוצה לעשות טיפול שורש, אז אתה יכול לבחור בכתר במקום.

כאשר שן נדבקת או ניזוקה, ייתכן שיהיה צורך בטיפול שורש. טיפול שורש הוא הליך בו מנקים ומעצבים את פנים השן. לאחר מכן, מניחים סתימה בשן על מנת למנוע את הדבקה מחדש.

היתרונות של דחיית טיפול שורש הם:

  • ייתכן שלא יהיה צורך בכך אם אין כאב או נפיחות
  • השן עדיין יכולה לתפקד עם סתימות זמניות
  • במקום טיפול שורש, מנתח פה עשוי לבחור להסיר את השן במקום זאת
  • יכולות להיות הוצאות משמעותיות הקשורות להליך זה
  • שן בריאה תמשיך לתפקד גם ללא סתימה ולא תדרוש טיפולים נוספים

דחיית טיפול שורש

כאבי שיניים

כל מי שכאב לו שיניים יודע כמה זה יכול להיות לא נוח. ולמרות שטיפולי שיניים יכולים להיות יקרים, עדיף לקבל טיפול מיד מאשר להסתכן בהפצת הזיהום ובסופו של דבר כאב יותר או גרוע מכך, איבוד השן. יש מקרים שבהם כדאי לשקול לדחות את הטיפול בשיניים עד שתוכל למצוא את הכסף; הנה שניים מהם.

הסיבה הראשונה לדחות את טיפול השורש היא יציבות כלכלית. לא תמיד קל לממן טיפול אצל רופא שיניים. אבל אם אתה לווה כסף או דוחה חשבונות משק בית נחוצים אחרים כדי לגרום לזה לעבוד, אתה עלול להגיע למצב כלכלי גרוע מבעבר, וזה לא שווה את ההקלה על כאבי השיניים שעשויה להגיע עם טיפול שורש.

סיבה לדחיית טיפול שורש

הסיבה השנייה לדחות את טיפול השורש היא אם זה כדי למנוע את הכאב של טיפול שורש שיהיה צורך לטפל בו, אנשים רבים דוחים את ההליך.

זה לא תמיד חכם כי טיפול שורש לא תמיד מצריך הרדמה. רוב ההליכים נעשים בהרדמה מקומית כך שאין צורך לדאוג להיות ער בזמן שזה נעשה.

דוחים טיפול שורש

דחיית טיפול שורש שהוא אחד מטיפולי השיניים הנפוצים ביותר. ניתן לעשות זאת באחת משתי שיטות: השיטה המסורתית, שכללה הסרת כל רקמת העצבים ומילויה בחומר אינרטי לאטימה; או הטכניקה החדשה והשמרנית יותר.

טיפול שורש אינו כואב כלל. למעשה, רוב האנשים מוצאים את זה מאוד מרגיע. ואחרי הטיפול, תהיו נקיים מכאבים ותיהנו שוב מהמאכלים האהובים עליכם!

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה