הלבנת שיניים ביום אחד

תהליך הלבנת שיניים ביום אחד

  • תהליך הלבנת השיניים מתבצע על ידי מריחת ג'ל על פני השן, המכיל מי חמצן או קרבמיד חמצן.
  • הג'ל נמרח על פני השיניים, לרוב בתנועה סיבובית למשך שתי דקות לפחות.
  • ניתן ללבוש מגן פה במהלך תקופה זו כדי למנוע בליעה של האקונומיקה. חלק מהאנשים חווים כאב או רגישות במהלך הטיפול. אם זה קורה, זה בדרך כלל נרגע תוך שעה מסיום הטיפול
  • המטופלים מקבלים הוראה להימנע משתיית כל דבר מלבד מים למשך 30 דקות לפחות לאחר הטיפול. הסיבה לכך היא שהמים עוזרים להפחית כל רגישות שעדיין עשויה להיות קיימת

הלבנת שיניים ביום אחד למי שאין זמן

לאף אחד אין זמן ביום שלו לחכות חודשים לפני שהוא באמת רואה את התוצאות של טיפולי הלבנת שיניים. לכן, כשמגיע פתרון המבטיח הלבנת שיניים ביום אחד בלבד, קל לאנשים להתרגש.

יש האומרים שהג'ל המשמש אינו חזק מספיק או שאין לו מספיק כוח כדי להפוך את השיניים לבנות יותר. עם זאת, אנשים שעברו את הטיפול אומרים שהם מרוצים מהתוצאות שלהם והיו ממליצים עליו לאחרים.

תהליך הלבנת שיניים זה הפך לפופולרי בקרב ידוענים ואנשים שרוצים תיקון מהיר.

הלבנת שיניים ביום אחד

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים ברגישות היא הליך נפוץ שרופאי שיניים רבים מציעים. עם זאת, אנשים רבים מעדיפים לקחת את הליכי הלבנת השיניים שלהם בבית.

המחיר של הלבנת שיניים משתנה וחשוב לדעת מה העלות והזמן שצריך להמתין לפני שתחזרו לרופא השיניים לבדיקה.

דרכים להלבנת שיניים

ישנן דרכים רבות ושונות להלבנת שיניים. עם זאת, רובם זקוקים לזמן ומאמץ. יש להשתמש במשחת שיניים מלבינה פעמיים ביום כדי להגיע לתוצאות הרצויות. יש לענוד רצועות להלבנת שיניים למשך 30 דקות ולאחר מכן לצחצח. האפשרות הטובה ביותר היא הלבנת שיניים בלייזר שאורכת כשעה ומביאה לתוצאות מדהימות ביום אחד בלבד.

הדרך הטובה ביותר שנוכל להשיג שיניים לבנות ביום אחד היא באמצעות הלבנת שיניים בלייזר שניתן לבצע על ידי רופא שיניים או בבית עם ערכה מקצועית. חשוב להשתמש בטכניקה הנכונה כי אם אתה עושה את זה לא נכון, השיניים שלך עלולות להפוך לרגישות לצמיתות או להשתבש, כמו אם אתה מקבל יותר מדי חשיפה לשמש על העור שלך זה ישרוף אותך ויעשה את העור שלך רגיש או יהפוך אותו לחום ורוד

למה לעשות הלבנת שיניים ביום אחד

המטרה של הלבנת שיניים היא להסיר כתמים מהאמייל, לא להלבין את הדנטין, שהוא החלק בשן שמכיל עצבים וכלי דם.

על מנת לקבל תהליך הלבנת שיניים מהיר ויעיל, יש צורך להשתמש בתמיסה הממיסה כתמים ועלולה להכיל מי חמצן או קרבמיד חמצן כמחמצן. תהליך ההלבנה יכול להיעשות ביום אחד כי אין תופעות לוואי לא נוחות.

הרבה אנשים רוצים לקבל חיוך לבן יותר, אבל קשה להם או גוזל זמן רב מדי להשתמש בטיפולי הלבנת שיניים מסורתיים כמו רצועות או מגשים. טיפולים אלו בדרך כלל נמשכים 3-4 שבועות לפני שרואים תוצאות כלשהן וכוללים הרבה זמן המתנה לפני שתוכל לאכול משהו אחר מלבד מזון רך.

במאמר זה דיברנו על הלבנת שיניים ביום אחד. הלבנת שיניים היא הליך שנעשה מתוך תקווה להשיג חיוך בהיר יותר.

היתרונות של הלבנת שיניים ביום אחד הם שניתן לבצע אותה במהירות ובקלות. ההליך אינו מצריך כל סוג של הרדמה וניתן להשלים אותו תוך יום אחד.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה