הלבנת שיניים למעשנים

עושים הלבנת שיניים למעשנים

הלבנת שיניים למעשנים זמינה בהרבה מרפאות שיניים. הלבנת שיניים היא דרך מצוינת לגרום לשיניים להיראות לבנות שוב בהתחשב בהשפעות העישון על השיניים. זה לא יהפוך את ההשפעות של עישון אבל זה יכול להפוך אותן פחות בולטות.

למעשנים יש סיכוי גבוה יותר לקבל כתמי שיניים, הצהבה וכתמים שקשה יותר להסיר מאדם שאינו מעשן. הכימיקלים בסיגריות מגרים את החניכיים וגורמים להן להתרחק מאמייל השן ומותיר אותה חשופה ובעל סיכוי גבוה יותר להכתים. עישון יכול גם לגרום לריח רע מהפה, מה שיגרום לאנשים להימנע ממך או אפילו גרוע מכך להימשך אליך בגלל הריח הרע שלך – זה משהו שאף אחד לא רוצה!

הלבנת שיניים למעשנים

עישון פוגע בשיניים

עישון עלול לגרום לכתמים ושינויי צבע אחרים בשיניים. עישון לא רק יכהה את השיניים אלא גם יגרום לריח רע מהפה, מחלות חניכיים ושיניים צהובות.

על מנת לסייע למעשנים שרוצים שיניים לבנות יותר, קיימים עבורם פתרונות רבים. אחת הדרכים היא להשתמש במוצר הלבנת שיניים המכיל מי חמצן כמרכיב העיקרי שלו. זה יכול להסיר כל מיני כתמים מהשיניים שלך ולגרום להם להיראות לבנים יותר תוך מספר ימים.

העישון פוגע באמייל והופך את השיניים לצהבהבות. זו הסיבה שמעשנים צריכים לבחור בשירותי הלבנת שיניים.

כולנו יודעים שעישון סיגריות מכהה את מראה השיניים ומשפיע על הברק שלהן. זו הסיבה שמעשנים צריכים לשקול לקבל אחד מהטיפולים הללו כדי להלבין שוב את השיניים. זו תהיה אפשרות הרבה יותר טובה מאשר לנסות להלבין אותם בבית או באמצעות רצועות, מה שיכול להיות מאוד לא יעיל בהשוואה לטיפולים מקצועיים לכך.

עישון מוביל לשיניים מצהיבות, רובד דנטלי מוגבר וסיכון מוגבר למחלות חניכיים. עם זאת, הפסקת עישון אינה מחזירה מיד את השיניים לצבען המקורי.

איך עושים הלבנת שיניים למעשנים

טעות נפוצה היא שהפסקת עישון תחזיר מיידית לשיניים את צבען המקורי. זה לא נכון; שיניים של מעשנים ימשיכו להתכהות עד שישה חודשים לאחר שהפסיקו לעשן, כי ניקוטין נשאר בחניכיים ובשיניים למשך פרק זמן זה. הדרך הטובה ביותר למנוע שינוי צבע בשיניים היא באמצעות מוצר הלבנת שיניים כמו ערכת הלבנת שיניים פלטינום של Smile Brilliant או ערכת ג'ל הלבנת ד"ר קולינס

שימוש בטבק ללא עישון גורם גם לשיניים מצהיבות, להגברת רובד שיניים ולסיכון מוגבר למחלות חניכיים בדיוק כמו שעישון. למרבה המזל, תופעות אלו הפיכות בעזרת

גורמים

עישון הוא אחד הגורמים המובילים לשיניים מוכתמות. אם אתה מעשן, עדיף תמיד להלבין את השיניים.

מעשנים צריכים לחפש שיטות להלבנת שיניים שניתן ליישם בבית או במשרד ולסייע למעשנים לשמור על בריאות הפה שלהם תוך תיקון שינוי הצבע שלהם.

מעשנים יכולים להשתמש בשיטות הבאות כדי לקבל שיניים לבנות יותר:

  • משחת שיניים מלבינה: זוהי דרך טבעית יותר לקבל שיניים לבנות יותר, אבל היא לא עובדת עבור כולם כי יש אנשים שפשוט לא יכולים לסבול את המרכיבים שבה.
  • טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים: טיפולים אלו שונים ממשחת שיניים מכיוון שהם מכילים מי חמצן שעוזר להסיר כתמים מהשיניים ולהעניק להן מראה אטרקטיבי יותר. – תרופות סבתא:

עישון יכול להוביל לשיניים צהובות.

הלבנת שיניים למעשנים היא תהליך המשמש להפיכת צבע השיניים ללבן יותר. זה יכול להיעשות בבית או במשרד של רופא שיניים. עישון, קפה ויין הם שלושה גורמים עיקריים התורמים לשינוי צבע השיניים.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה