הלבנת שיניים לפני ואחרי

בואו לראות הלבנת שיניים לפני ואחרי

הלבנת שיניים היא טרנד יופי פופולרי שאנשים אוהבים לעסוק בו כדי להפוך את השיניים שלהם לבנות ובהירות יותר.

ניתן להשתמש במשחות שיניים מלבינות ומוצרים אחרים, אבל מה לגבי הלבנת שיניים לפני ואחרי?

ישנן שתי שיטות נפוצות להלבנת שיניים: טיפולים במשרד שבהם תלכו לרופא השיניים או לשיננית לפגישה; וטיפולים ביתיים שבהם תוכלו לעשות זאת בעצמכם בבית. הטיפול במשרד יכלול בדרך כלל סוג כלשהו של טיפול באור שילבין את השיניים שלך, או שהם עשויים להשתמש בלייזר כדי למקד כתמים על פני השטח של אמייל השן. זה גם ייקח יותר מביקור אחד לתוצאות טובות יותר. טיפולים ביתיים יכולים לכלול שימוש בתמיסות אקונומיקה, שדורשות מריחה אחת בלבד ומפיקות תוצאות פחות דרמטיות ממה

הלבנת שיניים לפני ואחרי

דוגמאות הלבנת שיניים לפני ואחרי

חלק זה דן בהלבנת שיניים לפני ואחרי, כולל היתרונות של הליך זה, השלבים הכרוכים ולמה לצפות לאחר מכן.

  • יתרונות: הלבנת שיניים לפני ואחרי היא הליך קוסמטי שיכול לעזור לך להשיג חיוך לבן יותר. שיטות פופולריות כוללות ביקורים במשרד, ערכות לקחת הביתה או ערכות להלבנת שיניים בבית. ישנם יתרונות רבים של הליך זה, עליהם נדון בהמשך.
  • שלבים: הלבנת שיניים לפני ואחרי כרוכה בדרך כלל בניקוי מקצועי של השיניים לפני מריחת ג'ל מיוחד על משטח השיניים. ג'ל זה יגיב עם סוגים מסוימים של אקונומיקה כדי לספק הלבנה אינטנסיבית יותר ממה שניתן להשיג במוצרים ללא מרשם. חשוב לזכור שרגישות מסוימת בשיניים עלולה להתרחש בזמן תהליך זה אך היא אמורה להתפוגג

בעשור האחרון חלה עלייה משמעותית במספר האנשים שמודאגים מהשיניים שלהם ורוצים שהלבן הפניני שלהם יראה כמה שיותר בהיר. אם אתה אחד מהם, אז אולי אתה תוהה אם כדאי לעבור הליך הלבנת שיניים. אנשים רבים יגידו לך שכן, אבל יש גם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים לעבור את ההליך היקר הזה.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא כמה זמן ייקח לשיניים לחזור לצבען המקורי לאחר השלמת ההליך. בדרך כלל לוקח בין שישה שבועות לחודשיים עד שהצבע הטבעי של השיניים שלך חוזר בחזרה. מסגרת הזמן תלויה בעומק האמייל של השן על מנת שיגיעו וכמובן תמיד לראות דוגמאות של הלבנת שיניים לפני ואחרי.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה