השתלות שיניים ושיקום הפה

עושים השתלות שיניים ושיקום הפה

שתלים דנטליים נועדו להחליף את שורש השן החסרה. הם משמשים גם לתמיכה בתותבות בפה. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים לשיניים בודדות או לקשת שיניים שלמה.

שיקום הפה הוא טכניקה המשמשת לשיפור בריאות הפה ותפקודם של אנשים הסובלים מבעיות בפה ובלסת. זה נעשה בדרך כלל על ידי רופאי שיניים, מומחים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות.

שתלים דנטליים עשויים לרוב מטיטניום ומוברגים לעצם הלסת. העצם מתמזגת עם הטיטניום, מה שהופך אותו חזק ועמיד. זוהי אפשרות מצוינת עבור אנשים שאיבדו שיניים עקב עששת או מחלת חניכיים.

שיקום הפה הוא הליך שמטרתו להחזיר את תפקוד הפה ומראהו לאחר אובדן שיניים. זה יכול לשמש כחלופה להשתלות שיניים, אבל זה לא מציע את אותה רמת חוזק או עמידות.

השתלות שיניים ושיקום הפה

השתלות שיניים ושיקום הפה משמשים להחלפת שיניים חסרות.

שתלים דנטליים הם האפשרות הטובה ביותר להחלפת שיניים חסרות. הם טיפול בטוח ויעיל שנמצא בשימוש ברפואת שיניים מאז שנות ה-60.

השתלים יכולים להיות עשויים מטיטניום או זהב, אשר מונח לתוך עצם הלסת, שם הוא מתמזג עם רקמת העצם, ויוצר בסיס חזק עבור שן להיצמד אליה. ניתן למקם שתלים בכל אזור בפה ואף יכולים להחליף מספר שיניים בבת אחת.

שיקום הפה הוא חלק חשוב בטיפול השתלות שיניים מכיוון שהוא עוזר למטופלים להחזיר את הביטחון שלהם לאחר איבוד החיוך הטבעי שלהם עקב אובדן שיניים.

שתלים דנטליים לשיקום הפה

שתלים דנטליים הם מכשירים שניתן להשתמש בהם כדי להחליף שיניים חסרות.

שתלים דנטליים הם מכשירים שניתן להשתמש בהם כדי להחליף שיניים חסרות. הם נמצאים בשימוש למעלה מ-50 שנה והם משתפרים עם השנים. ההתפתחות העדכנית ביותר בטכנולוגיית השתלות השיניים היא השימוש בברגי טיטניום במקום עמודי המתכת המסורתיים, מה שהופך אותם למגוונים יותר ומסוגלים לעמוד בכוחות חזקים מאי פעם.

שתלים דנטליים יכולים לשמש כדי להחליף שן או שיניים חסרות והם עשויים מטיטניום, שהיא מתכת חזקה ותואמת ביולוגית. השתל יכול לשמש לעיגון תותבות, גשרים או חלקים.

שתל דנטלי מוחדר לעצם הלסת באותו אופן כמו שן מלאכותית. השתלים מעוגנים עם ברגים שעוברים דרך החלק העליון של רקמת החניכיים שלך לתוך עצם הלסת.

השתלות שיניים ושיקום הפה

השתלות שיניים הופכות פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות. הם מהווים אלטרנטיבה מצוינת לתותבות מכיוון שניתן להשתמש בהם ללעיסה, דיבור וחיוך.

השתל מוחדר בניתוח לתוך עצם הלסת שלך כדי להחליף שיניים חסרות. הוא משמש כעוגן לשיניים מלאכותיות או לגשר דנטלי שימלא את הרווח שהשאירו השן או השיניים החסרות שלך.

השתלת שיניים היא גורם חשוב בשיקום הפה. השתלת שיניים יכולה לסייע בשיקום תפקוד השן ומראה בריא.

שיקום הפה הוא היבט חשוב למי שאיבדו כמה שיניים או מרכיבים שיניים תותבות. השתלות שיניים נועדו לשמש כתחליף לשיניים הטבעיות שאבדו. הם מתפקדים על ידי היצמדות לעצם והחלפת שורש שן בעצם הלסת, שבסופו של דבר הופך לאחד איתה עם הזמן.

שתלים דנטליים עשויים מטיטניום, שיש לו כמה יתרונות על פני חומרים אחרים כגון סגסוגות מתכת או נירוסטה. טיטניום אינו רעיל, תואם ביולוגי ואינו משחית בקלות; יש לו גם חוזק מתיחה גבוה, מה שהופך אותו לעמיד למרות הרכות שלו.

החלפת שיניים

הצורך בהחלפת שיניים טבעיות לחלוטין הוא רק תופעה עדכנית, והיא לא חפה מחסרונותיה. החסרונות של שתלים דנטליים בהשוואה לתותבות מסורתיות אינם מוגבלים אפוא לאופי הפולשני של הניתוח או לעלות. יש גם שיקולים לגבי תפקוד השתלים ואסתטיקה, כמו גם פוטנציאל לסיבוכים שיגרמו מניתוח.

ישנן סיבות רבות לכך שאדם עשוי לקבל שתלים דנטליים להחלפת שיניים. הסיבות הללו נעות בין נשיכה לא מתאימה עקב שיניים חסרות ועד למחלת חניכיים חמורה, שהותירה תמיכת עצם פחות אופטימלית לתותבת הנתמכת בשיניים.

שתלים דנטליים הם שורשי שיניים ועמודים מלאכותיים המשמשים כתמיכה לכתרים, גשרים או תותבות. אלה יכולים לשמש כדי להחליף כל מספר של שיניים חסרות כל עוד שרירי הלעיסה בריאים.

שתלים דנטליים אינם מיועדים רק להחלפת שיניים חסרות במבוגרים, הם יכולים גם להחליף שיני חלב שאבדו בשלב מוקדם בילדות. ילדים שאיבדו את שיני החלב שלהם בשלב מוקדם עלולים לחוות קושי באכילת מזונות מסוימים מכיוון שהם לא הגדילו את שיניהם הבוגרות. עם זאת, שתלים דנטליים יכולים לעזור לילדים אלו לאכול בקלות רבה יותר ולהקל על חלק מהאתגרים העומדים בפניהם במהלך גדילתם.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה