השתלות שיניים מונחות מחשב

מה זה השתלות שיניים מונחות מחשב

השתלות שיניים מונחות מחשב שימושיות עבור רופאי שיניים כדי למצוא את המיקום הנכון של השתל. השימוש בטכנולוגיה זו גדל, מכיוון שהיא מצמצמת את הזמן הנדרש ליצירת שתל.

השימוש בטכנולוגיית CAD/CAM יכול לשמש בדרכים שונות בתחום רפואת השיניים כמו תכנון וייצור תותבות דנטליות ומתן ייצוג דיגיטלי של מבני פה לצורך אבחון.

טכנולוגיה זו הוצגה כדי להקל על זמני מיקום והחדרה מדויקים יותר, מה שהביא לירידה בראות, פחות סיכוני דימום ושיעורי שמירה טובים יותר.

השתלות שיניים מונחות מחשב תלת מימד

השתלות שיניים מונחות מחשב בטכנולוגיית הדפסה תלת מימדית נמצאו מדויקות ומדויקות יותר מהשיטה המסורתית.

התהליך הכירורגי להשתלת שן נעשה פשוט יותר באמצעות השתלת שיניים מונחית מחשב. המטופל מוכנס לחדר הניתוח ובאמצעות מכשיר רנטגן יוצרים תמונה דיגיטלית של הפה והשיניים של המטופל. בעזרת תמונה זו, המנתח יכול לראות היכן תמוקם כל שן ביחס לאחרות. זה מקל הרבה יותר לקבוע אם יש צורך להסיר שיניים לפני הניתוח, כמו גם כמה שתלים נדרשים להליך מוצלח. לאחר צילום תמונה זו, ניתן לבצע בדיקת CT או MRI כך שניתן יהיה לבצע הערכות מדויקות אף יותר.

השתל מועבר לאתר הניתוח בצורה מודפסת בתלת מימד, ומוכנס בזהירות לעצם הלסת המוכנה.

לאחר מכן השתל מונחה באמצעות מחשב וממוקם באיטיות בתוך השקע לפני שהוא מאובטח למקומו באמצעות ברגים.

נכון לעכשיו, נעשה שימוש בשתלים דנטליים מונחי מחשב בכירורגיית פה ולסת, כירורגיה אורתוגנטית וניתוחי מחלת סינוס פאר-אנזאלי.

השתלות שיניים מונחות מחשב

שתלים דנטליים מונחי מחשב להשתלה

שתלים דנטליים מונחי מחשב הם סוג של השתלת שיניים תותבת שניתן להחדיר לגוף האדם בהנחיית מחשב. השימוש בשתלים דנטליים מונחי מחשב הוא לא רק לרופאי שיניים אלא גם למטופלים שגרים רחוק מרופאי שיניים או למטופלים עם נזקים חמורים לשיניים.

השתלות שיניים מונחות מחשב מציעות יתרונות רבים למטופל, כולל היכולת להיות בעלות שיניים מעולות מבעבר. שתלים דנטליים מונחי מחשב מסוגלים למקם שתל במדויק להתאמה טובה יותר ולהפחית השפעות מזיקות על שיניים סמוכות ורקמות חניכיים.

בינה מלאכותית מציעה את ההזדמנות לבצע אוטומציה ולהפחית את הסיכון לטעויות שנעשו על ידי בני אדם.

השתלות שיניים מונחות מחשב הן מגמה גוברת בתחום הבריאות. לשתלים אלו יש פוטנציאל להציע הזדמנויות לרפואת שיניים מדויקת יותר, הליכי שיניים מהירים יותר וזמן ניתוח מופחת.

השתלות שיניים מונחות מחשב הן המצאה מהפכנית שיכולה לשנות את הדרך בה אנו מסתכלים על רפואת שיניים. המחשב מנחה את רופא השיניים ועוזר לו למקם את השתל במקום הנכון. הטכנולוגיה החדשה הזו היא משנה משחק מסיבות רבות, אבל מה שהכי חשוב הוא שהיא עוזרת למטופלים להישאר בריאים ומאושרים לאורך זמן.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה