השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

בודקים השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

השתלת העצם היא חלק חשוב מהניתוח מכיוון שהיא יכולה לעזור למלא את הפערים שנוצרו בעקבות העקירה.

יש צורך בהשתלת עצם לאחר העקירה כדי להשלים את הרווחים שנוצרו בעקבות הפציעה. פעמים רבות, זה ידרוש להוציא חלק מהעצם שלך ואז להשתיל לתוך הרווח. זה יכול להיעשות עם העצם שלך או של אדם אחר. שני הסוגים העיקריים של השתלות עצם הם השתלות אוטומטיות ואלוגרפטס.

השתלת עצם לאחר עקירה

השתלת העצם לאחר העקירה פחות פולשנית מהניתוח. הרופא ישתמש במחט כדי לקחת דגימה של העצם מקצה הכסל. לאחר מכן הם יזריקו את הדגימה הזו לראש הירך. תהליך זה אורך כ-45 דקות ואינו מצריך אשפוז. זהו הליך פחות יקר, כמו גם נוח יותר למטופלים.

מאמינים כי להשתלת העצם יש תכונות התחדשות עצם חזקות יותר מאשר הניתוח. עם זאת, יש צורך במחקר נוסף כדי לגלות אם זה באמת נכון או לא לפני שניתן יהיה להשתמש בו בקנה מידה גדול יותר במתקנים רפואיים ברחבי העולם.

השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

השתלת עצם היא הליך כירורגי המחליף עצם חסרה, לרוב לאחר שבר. השתלת העצם יכולה להיות מהגוף שלך או מתורם. ניתן לקחת אותו מאזור בגופך שבו יש לך עודפי עצם, כגון הירך. זה יכול להילקח גם מגופות שנתרמו או מעצמות אחרות. במקרים מסוימים, המנתח עשוי להשתמש בחומר סינטטי במקום עצם תורמת כדי למלא את הפער, כדי לספק תמיכה ולמנוע קריסה.

ההחלטה אם לבצע השתלת עצם או לא תלויה במספר גורמים כולל כמה עצם חסרה ואיזה סוג של שבר מדובר.

מחיר השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

השתלת עצם היא הליך כירורגי המשמש להחלפה או הוספת עצם בעת הצורך.

לעתים קרובות יש צורך בהשתלות עצם כאשר פציעה גורמת לעקירת העצם ממקומה הטבעי.

השתלות עצם משמשות לקידום האיחוד בעצם לאחר עקירתה. לפני הניתוח, הרופא יחליט אם יש צורך בהשתלה או לא בהתבסס על מידת העקירה שהתרחשה. מאמר זה בוחן את סוגי השתלות העצם, היתרונות והסיכונים האפשריים שלהם, וכיצד הם משמשים לקידום האיחוד בעצמות עקורות.

סוגי השתלות עצם

הסוג הנפוץ ביותר של השתלת עצם הוא השתלת עצם אשר נלקחת מהמטופל עצמו. הרופא ייקח חתיכת עצם מאזור שבו לא יהיו השלכות גדולות אם יש סיבוך. הסוג השני של השתל נקרא אלוגרפט, כלומר הוא מגיע מתורם אנושי אחר מלבד המטופל עצמו. הסוג השלישי של השתלת עצם נקרא xen

לסיכום השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

במקרה של השתלת עצם לאחר עקירה, העלות משתנה בהתאם למורכבות ההליך וכן להיצע וביקוש.

השתלת עצם משמשת להחלפת חלק מעצם שאבד עקב פציעה או מחלה. העלות עבור הליך זה עשויה להשתנות בהתאם לרמת המורכבות, סוג החומר להשתלת עצם בשימוש ומומחיות כירורגית.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה