השתלת שיניים ללא ניתוח

השתלות שיניים ללא ניתוח

"השתלת שיניים היא אחד הטיפולים הטובים והאמינים ביותר לשיניים חסרות. ההליך כולל התקנה של שורשי שיניים מלאכותיים בעצם הלסת".

מאמר זה מסביר כי השתלת שיניים היא אחד הטיפולים הטובים ביותר לשיניים חסרות, וניתן לעשות זאת ללא ניתוח.

שתלים דנטליים מחליפים שיניים חסרות ומעניקים יציבות לעצם הלסת. הם הטיפול המועדף לחולים שאיבדו שן.

השתלת שיניים ללא ניתוח יכולה להתבצע תוך 4 שעות, והטיפול נחשב לזעיר פולשני. הליך זה פותח כדי לאפשר לחולים שאינם יכולים לעבור ניתוח להשתלת שיניים.

השתלת שיניים ללא ניתוח

עושים השתלת שיניים ללא ניתוח

כדי שנוכל לבצע השתלת שיניים ללא ניתוח, עלינו לקבוע תחילה את הגורם לאובדן שיניים. יש לכך שתי סיבות עיקריות – פריודונטיטיס ועששת.

דלקת חניכיים מתרחשת כאשר חיידקים בפה מתחברים לחניכיים, וגורמים להרס מתקדם של החניכיים ולמבנים תומכים המחזיקים את השיניים במקומן. עששת היא תוצאה של גידול חיידקים על משטח שן חשוף עקב מגע ממושך עם סוכר ו/או פחמימות – סוכרים פשוטים כמו סוכרוז או גלוקוז ופחמימות אחרות כגון עמילן או סיבים.

שתלים דנטליים

ניתן להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף שיניים חסרות.

רוב האנשים יודעים ששתלים דנטליים הם אפשרות אמינה ויציבה יותר להחלפת שיניים חסרות. עם זאת, רוב האנשים חושבים שההליכים הללו דורשים ניתוח וזו הסיבה שהם אינם ששים לעבור אותו. אבל כעת, ישנה בחירה לבצע השתלות שיניים באמצעות הליך קל יותר הנקרא טכניקת All-on-4 אשר אורכת ארבע שעות בלבד וניתן לבצע אותה בדרך כלל במרפאת רופא השיניים.

מבצעים השתלת שיניים ללא ניתוח

לכן, אם התלבטתם לגבי השתלת שיניים בגלל ניתוח – החדשות הטובות הן שאתם לא חייבים! קיימות כעת אפשרויות זמינות כאשר אין צורך בניתוח.

ההליך לניתוח השתלת שיניים יכול להיות תהליך ארוך, כאשר מטופלים בדרך כלל צריכים לעבור שני ניתוחים נפרדים. אבל מה אם הייתה דרך להימנע מהצורך באותן הליכים ובמקום זאת לשים שתל דנטלי בפה?

זה המקום שבו נוהל חדש זה נכנס לתמונה! מומחה יכניס שתל לפתח הפה של המטופל. לאחר מכן ייקח למטופל זמן להחלים ולהסתגל לשינוי החדש הזה. ברגע שהם יהיו מוכנים, הם יחזרו לפגישה נוספת עם המומחה שיציב את השן האחרונה שלהם מעל השתל.

זהו הליך חדשני המשמש לעתים קרובות כמוצא אחרון או כאשר אפשרויות טיפול אחרות לא הועילו.

החלפת שיניים בשתלים

שתלים דנטליים מציעים דרך להחליף שן או שיניים חסרות. הם משמשים ליצירת בסיס בטוח לשיניים חלופיות, המוצמדות ברציפות לשתל הדנטלי לאורך זמן. שתלים דנטליים עשויים לרוב מטיטניום ומוחדרים לעצם הלסת.

שתלים הם שורשי שיניים מלאכותיים העשויים מטיטניום, פורצלן או סגסוגות מתכת.

שתלים מחוברים באופן קבוע לעצם הלסת ותומכים בשיניים החלופיות המעוגנות בהם.

השתלים הקיימים כיום בשוק מאפשרים למטופל להימנע מניתוח פולשני ולחזור לחיי היום יום מיד לאחר קבלת טיפול ההשתלה.

היתרונות של השתלים כוללים סיכון נמוך יותר למחלות חניכיים ושיניים בריאות יותר מאשר בעת שימוש בתותבות או גשרים דנטליים.

השתלת השן אינה פתרון חד פעמי, כי כל מקרה הוא ייחודי לכל מטופל.

השתלת שיניים עם ניתוח או ללא ניתוח

השתלת שיניים היא הליך כירורגי המחליף שיניים חסרות. ניתן לעשות זאת בעזרת ניתוח או בלעדיו.

השתלת שיניים ללא ניתוח היא הליך שבו מוחדר שורש שן מלאכותי לעצם הלסת. זה נשמע מגעיל, אבל זה בעצם די דומה לסמכים על השיניים: בשני המקרים, מכשיר מתברג לעצם הטבעית, מה שגורם לה להתמזג יחד.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה