יישור שיניים ביום אחד

עושים יישור שיניים ביום אחד

יישור שיניים מתרחש כאשר השיניים נדחפות קדימה או נמשכות לאחור למקומן הנכון. הטיפול עשוי לכלול פלטה, כיסוי ראש או סוגים אחרים של מכשירים המחוברים לשיניים.

פלטות הן לרוב הבחירה הראשונה לילדים מכיוון שניתן להסיר אותן במהירות ובקלות כדי לאכול או לצחצח שיניים. פלטה למבוגרים נוטות להיות יקרות יותר מכיוון שגם סוגריים וגם חוטים חייבים להיות מותאמים אישית.

ניתן לשלב פלטה גם עם מכשירים אחרים כמו כיסויי ראש כדי לספק סוגים שונים של טיפול. כיסויי ראש מיועדים לאמן מחדש את השרירים בלסת על ידי הפעלת לחץ על שיניים מסוימות שמאלץ אותם להתיישר טוב יותר עם השן הנגדית שלהם.

יישור שיניים ביום אחד

יישור שיניים

יישור שיניים ביום אחד הוא סוג של שירות שיניים המעניק למטופלים אפשרות לקבל טיפול מקצועי לשיניים אצל רופא שיניים ביום אחד בלבד.

שירות זה מיועד לאנשים שיש להם לוח זמנים עמוס ואינם רוצים לקחת חופש מהעבודה או למצוא טיפול בילדים לילדים שלהם. עם יישור שיניים ביום אחד, המטופל צריך לקחת רק יום חופש אחד מהעבודה וזה חוסך לו זמן וכסף.

יישור שיניים ביום אחד הוא פתרון מהפכני לאנשים שאינם מסוגלים לעמוד בעלויות הגבוהות של יישור שיניים.

פתרון זה מתאים ביותר לילדים ובני נוער שעברו את גיל ההתבגרות. זה עובד גם למבוגרים עם בעיות צפיפות שיניים. הטיפול ישנה את צורת השיניים באמצעות טכניקות שונות, בהתאם לחומרת הבעיה של כל מטופל.

הדבר החשוב ביותר לדעת על טיפול זה הוא שהוא אינו מצריך שום ניתוח, כך שהוא בטוח ללא כאב או אי נוחות לאחר ההליך.

בעיות שיניים

יש הרבה אנשים שם שחווים כמה בעיות יישור שיניים במשך זמן רב, אבל נראה שהם לא מוצאים את הזמן ללכת לקבל את הטיפול שהם צריכים. עבור אנשים אלה, יש פתרון שיכול לאפשר להם לעבור יישור שיניים ביום אחד בלבד.

אינוויזליין היא אופציה למי שרוצה לעבור יישור שיניים בלי ללבוש פלטה. טיפול זה עשוי להסתיים ביום אחד בלבד והוא מספק חלופה לפלטה מסורתית עבור מבוגרים ומתבגרים כאחד.

יישור שיניים ביום אחד הוא שירות הפונה למי שאין לו זמן לפגישות יישור שיניים.

יישור שיניים ביום אחד הוא שירות הפונה למי שאין לו זמן לפגישות יישור שיניים. למה? רוב האנשים בימינו עסוקים מדי במחויבויות עבודה ומשפחה. בקושי יש להם זמן לטפל בעצמם, שלא לדבר על להגיע לפגישה כל כמה חודשים בערך.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה