ציפוי חרסינה לשיניים

עושים ציפוי חרסינה לשיניים

אנשים רבים אינם אוהבים את מראה השיניים שלהם בין אם מדובר על צבע השיניים שהפך לצהוב או שיש עליהן כתמים שונים, רווח גדול בין השיניים ובכלל כל מה שקשור לפגמים המשפיעים על נראות השיניים. אחת מהדרכים שיש שעוזרות לשפר את מראה השיניים מבחינה של הצבע שלהן ושל המרווחים והמראה באופן כללי זה ציפוי חרסינה.

מה זה בדיוק ציפוי חרסינה

ציפוי חרסינה נקרא גם ציפוי למינייט. מדובר למעשה בהדבקה של עלה חרסינה על משטח השן כאשר עובי העלה הוא מאוד מאוד דק ומקסימום 1 מילימטר, הדבקה שנעשית לאחר שהשן עברה תהליך הכנה של שיוף. מדובר בתהליך די פשוט, קל ומהיר אשר מאפשר לכל אחד ליהנות ממראה שיניים אסתטי, שיניים לבנות, בוהקות וחיוך מושלם.

ציפוי חרסינה לשיניים

למי מתאים ציפוי חרסינה ובאילו מקרים

ציפוי לשיניים מסוג של חרסינה מתאים בגדול לכל אחד ואחת כאשר לאנשים אשר חורקים שיניים הוא פחות מומלץ מהסיבה שזה עלול לגרום לסדקים בציפוי. ציפוי חרסינה לשיניים זהו פתרון שמתאים למצבים שונים כמו:

  • כתמים על השיניים.
  • שיניים צהובות.
  • רווחים גדולים בין השיניים.
  • צפיפות גדולה בשיניים.
  • שיניים שבורות.

כיצד מתבצע תהליך של ציפוי חרסינה לשיניים

שהולכים למרפאת שיניים לתהליך של ציפוי חרסינה לשיניים הוא אמנם יחסית פשוט אך צריך עבורו תהליך מסוים של הכנה שכולל בין היתר מפגש עם רופא השיניים לבדיקה כללית של חלל הפה, לקיחת מידות ובחירת גוון והכנה של השיניים על ידי שיוף במידת הצורך. לאחר מכן יתקיים מפגש נוסף להדבקה של ציפוי זמני לבחינה האם זה אכן מתאים מבחינת התוצאה הסופית ורק לאחר מכן ההדבקה של ציפוי החרסינה עצמו שנעשה באמצעות דבק מיוחד.

חשוב לדעת שניתן לבצע תיקונים ושינויים בציפוי החרסינה רק טרם ההדבקה הסופית ולכן השלב של ציפוי זמני חשוב ביותר וזאת משום שהוא מדמה איך זה יראה בפועל.

מה היתרונות והחסרונות של ציפוי שיניים מחרסינה

לציפוי חרסינה יש יתרונות וחסרונות. בין היתרונות אפשר למנות עמידות לאורך זמן, מדובר על טיפול רפואי שהוא לא פולשני, ללא הרדמה ואינו כואב, יחד עם זאת לציפוי חרסינה של השיניים יש גם חסרונות כמו למשל העלויות הגבוהות ביחס לשיטות הבהרת שיניים אחרות, לאחר ההדבקה לא ניתן לבצע שינויים או תיקונים. בנוסף לכך, פעמים רבות יש צורך לשייף את השן כחלק מהכנת השן להדבקה מה שמחליש אותה וגורם לה להפוך לפגיעה יותר.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה