רופא שיניים מומחה לשיקום הפה

מוצאים רופא שיניים מומחה לשיקום הפה

מומחים לשיקום הפה הם רופאי שיניים שהוכשרו בשימוש במכשירי שיניים ותותבות למניעה או טיפול בבעיות בריאות הפה. הם מספקים ניקוי שיניים, טיפול בחניכיים, כתרים, גשרים, תותבות, תיקון והחלפת תותבות.

ניתן למצוא מומחים לשיקום הפה במרפאות שיניים רבות. הם עוזרים למטופלים להתגבר על החרדה הדנטלית שלהם על ידי מתן מידע על איך הם ירגישו לפני ביצוע הליכים כלשהם. הם גם ממליצים על טיפולים מסוימים כדי לעזור למטופלים לשמור על בריאות הפה בטווח הארוך.

מומחה לשיקום הפה

חלק זה עוסק בתפיסה הכללית של מה שעושה רופא שיניים מומחה לפה.

רופא שיניים מומחה לפה מבצע פעולות שיניים שונות, כגון ניתוח השתלות שיניים, טיפול שורש, רפואת שיניים משקמת ועוד. לעתים קרובות הם עובדים במסגרת קבוצתית עם מומחים מתחומים אחרים, כגון אורתודנטים או מומחים לפרתודונטיה.

רופא שיניים מומחה לשיקום הפה

רופא שיניים מומחה

מומחים לפה הם רופאי שיניים בעלי התמחות בטיפול במצבי פה. הם נותני הטיפול העיקריים בפה, כולל שיניים, חניכיים, מפרקי הלסת ורקמות רכות.

חלק מהטיפולים הנפוצים במצבי פה כוללים טיפול במחלות חניכיים, השתלות שיניים, השתלת עצם לפגיעה בלסת או ניתוח, שיניים תותבות ותותבות חלקיות (תותבות), עקירת שיניים (עקירות), הסרת שן בינה (עקירות), טיפול שורש (אנדודונטיה). ), חומרי איטום וטיפולי פלואוריד למניעת חורים (טיפול מונע).

רופא שיניים מומחה לשיקום הפה שלכם

מומחים לשיקום הפה הם רופאי שיניים המוסמכים גם בתחום האורתודונטיה.

המומחה לשיקום הפה מעניק למטופל תכנית טיפול שיניים מלאה, מקיפה ומשולבת. זה כולל הכל מאבחון לטיפול. המומחה יבדוק את השיניים, הפה ומבנה הפנים של המטופל כדי לקבוע מה נדרש בכל הקשור לטיפול שיניים. לאחר מכן, המומחה יעבוד איתם על מנת ליצור תכנית טיפול פרטנית המתאימה לצרכים ולרצונות הספציפיים שלהם.

מומחים לשיקום הפה מיומנים באבחון וטיפול בחולים הסובלים מחריגות פה-פנים או הפרעות התפתחותיות כמו מומים מולדים בשפה שסועה או בחך. המומחים גם מספקים טיפול שיניים לחולים המחלימים מפציעות או תאונות המערבות את הפה או הלסתות שלהם, כגון שברים או פציעה טראומטית.

הזמינו תור לרופא שיניים מומחה לשיקום הפה

מומחים לפה הם רופאי שיניים שעברו הכשרה נוספת המאפשרת להם לאבחן, למנוע ולטפל במצבים המשפיעים על הפה.

המונח "מומחה לשיקום הפה" משמש לעתים קרובות לסירוגין עם "רופא שיניים מומחה לפה". רופאי שיניים אלה סיימו לא רק לימודי רפואת שיניים אלא גם שנתיים נוספות של הכשרה לתואר שני.

התפקידים העיקריים של מומחה שיקום הפה הם לאבחן, למנוע ולטפל בבעיות הקשורות לפה. הם עושים זאת על ידי בדיקת שיניו וחלל הפה של המטופל לאיתור סימני מחלה או פציעה. לאחר מכן רופא השיניים קובע איזה טיפול נדרש. זה יכול להיות טיפול שיניים משקם כגון סתימות, כתרים, גשרים; הסרת שיניים; או ניתוח לתיקון עיוותים בלסת.

מומחים לפה הם רופאי שיניים המתמחים בשיקום אזור הפה והלסת.

רופא שיניים מומחה לשיקום הפה (ORS) מספקים הקלה לחולים הסובלים מכאבי פה ולסתות וכן לסובלים ממצבים כמו הפרעות בתפקוד מפרק טמפורומנדיבולרי (TMD), כאב קרניופציאלי, נגע פיברו-אוסוסי, ארתרוזיס של מפרקים טמפו-פרקים ומחלת מפרקים ניוונית. תחילה הם מעריכים את האבחנה של המטופל ואת הגורמים התורמים האפשריים לפני שהם מספקים להם תוכנית טיפול.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה