רפואת שיניים אסתטית

מה זה רפואת שיניים אסתטית ?

רפואת שיניים אסתטית היא ענף ברפואת שיניים המתמחה באבחון, מניעה וטיפול בבעיות שיניים תוך התמקדות באסתטיקה. הוא כולל מגוון רחב של הליכים.

ההליך האסתטי הנפוץ ביותר הוא הלבנת שיניים המסייעת להסיר כתמי שטח מהשיניים ולשפר את צבע השיניים הטבעי. חלק מההליכים כוללים הגדלה כירורגית בעוד שאחרים אינם ניתוחיים לחלוטין, כגון עם Invisalign.

רפואת שיניים אסתטית כוללת גם בעיות כמו שיניים עקומות, לא אחידות או סדוקות, רווחים בין שיניים, רווחים כשסוגרים את הפה או מאבדים את השיניים לגמרי.

הולכים על רפואת שיניים אסתטית

רפואת שיניים אסתטית היא תחום ברפואת שיניים המתמקד בשיפור מראה השיניים, החניכיים ומבני פה אחרים. זה מושג על ידי טכניקות שמרניות שהן פולשניות מינימליות. המילה "אסתטית" בהקשר זה פירושה גם "נעים לעין, מושך".

הוא כולל טיפולי הלבנת שיניים, סתימות וציפויים בצבע שיניים, עיצוב ועיצוב מחדש של חניכיים, כתרים דנטליים (כובעים)

אסתטיקת הפה, המכונה גם 'אומנות היופי', היא הליך דנטלי שמטרתו לשפר את מראה השיניים. ישנם סוגים רבים של אסתטיקאי פה כמו 'טכנאי תותבות שיניים' ו'עוזר אורתודונטי'. קוסמטיקאית פה אחראית לשחזר או לשפר את החיוך של אדם על ידי הפיכתו לאטרקטיבי ומושך יותר.

רפואת שיניים אסתטית

רופאי שיניים המציעים שירות זה כוללים: אורתודנטים; רופאי שיניים כלליים; רופאי שיניים לילדים; פריודונטים; ורופא אנדודונט.

חלק מהאנשים המבקרים אצל קוסמטיקאית פה עשויים להיות: כאלה שיש להם שיניים לא אחידות או עקומות; בעלי שיניים מוכתמות או מצהיבות; אלה עם שיניים שבורות או חסרות; אלה עם מרווחים בין השיניים.

אסתטיקת הפה

תחום רפואת השיניים הוא תחום התמחות רפואי המוכוון למטופל העוסק באבחון, מניעה וטיפול במצבים הקשורים בשיניים ובמבנים התומכים שלהן.

ברפואת שיניים ניתן להשתמש באסתטיקה של הפה כדי לתקן בעיות אסתטיות דנטליות כגון שינוי צבע השיניים או בעיות מרווח.

תחום רפואת השיניים הינו התמחות רפואית העוסקת באבחון, מניעה וטיפול במצבים הקשורים בשיניים ובמבנים התומכים בהן. השלב הראשון בעיסוק ברפואת שיניים הוא אבחון נושא בריאות השיניים שהוצג על ידי המטופל. הדבר נעשה על ידי ביצוע בדיקת שיניים, הכוללת לרוב בדיקת סימנים כגון עששת או מחלת חניכיים. בדיקת שיניים זו תעזור לקבוע אם יש לבצע בדיקות נוספות או אם יש צורך בטיפולים אחרים לפני נקיטת אמצעי תיקון ארוכי טווח

רפואת שיניים

רפואת שיניים היא ענף הרפואה העוסק במניעה, אבחון וטיפול במחלות שיניים.

אסתטיקת הפה היא חקר השימוש במדע הרפואה לשיפור מראה השיניים.

השימוש ברפואת שיניים קוסמטית גדל מאוד בשנים האחרונות מסיבות שונות. יש אנשים שמעדיפים לתקן את השיניים שלהם כדי שייראו טוב יותר מיום ליום, בעוד שאחרים אולי ירצו שיתקנו אותן בגלל שהם לא אוהבים איך החיוך שלהם נראה או מרגיש או בגלל שהם רוצים להימנע מכמה מבוכה או דעות קדומות בעבודה או בבית הספר.

ישנם סוגים רבים ושונים של הליכים שאנשים יכולים לעבור בהתאם לאיזורים שצריך לתקן. זה כולל הלבנה (הלבנה), יישור שיניים (אורתודונטיה), הסרת שיניים (עקירה) וציפויים שהם חתיכות דקות של

רופא השיניים האסתטי יעריך תחילה את בריאות הפה הכללית שלך לפני תחילת הטיפול. הם גם ייקחו בחשבון את כל החששות שיש לך לגבי החיוך שלך. לאחר מכן רופא השיניים שלך ידון איתך באפשרויות הטיפול העומדות לרשותך.

ישנם סוגים שונים של טיפולי שיניים קוסמטיים העומדים לרשות המטופלים בימינו – ציפוי, פלטה, שתלים, הלבנת שיניים, יישור שיניים ועוד.

רפואת שיניים אסתטית היא מומחיות דנטלית המתמקדת בשיפור מראה החיוך באמצעות רפואת שיניים משקמת וקוסמטית.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה