שתלים דנטליים סוגים

שתלים דנטליים סוגים שונים

שתלים דנטליים הם מכשירים תותבים המשמשים להחלפת שיניים חסרות. הם עשויים מטיטניום וניתן להשתמש בהם לעיגון כתרים, גשרים או תותבות.

שתלים הם הבחירה הפופולרית ביותר להחלפת שיניים חסרות. הם מציעים אלטרנטיבה אטרקטיבית לתותבות, שצריך להחליף לעתים קרובות ויכולות להיראות לא טבעיות.

שתל דנטלי עשוי מטיטניום ומושתל בעצם הלסת. רופא חניכיים יסיר כל עצם חולה ולאחר מכן יבצע ניתוח שחזור שבו השתל מונח בעצם הלסת. השתל יתמזג עם העצם שלך לאורך זמן, אך חשוב לא לנגוס במזונות קשים במשך 6 חודשים לאחר הניתוח.

שתלים דנטליים סוגים

שתלים דנטליים סוגים רבים

שתלים הם דרך מצוינת להחליף שיניים חסרות. שתלים הם עמודי טיטניום המושתלים בניתוח לתוך עצם הלסת ומשמשים כעוגנים לשיניים מלאכותיות.

על מנת להתקין שתלים, רופא שיניים יצטרך תחילה להסיר את כל רקמת השן הבריאה מאזור השן או השיניים החסרות. אז הם יציבו עמוד בחור שנקדח בעצם הלסת שלך ויצרפו לו תמיכה. לאחר מכן מודבק כתר על הדוכן ומשמש כתחליף לשן הטבעית שלך.

שתלים דנטליים הם חומרים מעשה ידי אדם המחליפים שיניים חסרות. רופאי שיניים ממליצים על שתלים כדרך הטובה ביותר להחליף שיניים חסרות ולשפר את תפקוד ומראה הפה.

שתלים דנטליים נועדו להיצמד בצורה מאובטחת לעצם הלסת או למבנה העצם שלך באמצעות ברגים, לוחות או מנגנונים אחרים לייצוב. לאחר מכן, השתל מכוסה בשרוול טיטניום.

השתלים נועדו לחקות שיניים טבעיות בצורה, צבע, צורה, תחושה ופונקציונליות. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים לבד או בשילוב עם שיניים תותבות או חלקיות כדי להחליף שן אחת או שיניים חסרות רבות.

לסיכום שתלים דנטליים סוגים שונים וכל אחד צריך לבחור בהתייעצות עם רופא השיניים.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה