השתלות שיניים ברומניה

עושים השתלות שיניים ברומניה

השתלות שיניים הן הסוג המתקדם והיקר ביותר של רפואת שיניים. הם משמשים להחלפת שיניים שאבדו עקב טראומה, בלאי או ריקבון.

שתלים דנטליים הוצגו ברומניה בשנת 1990 במטרה להחליף שיניים חסרות שלא ניתן לשחזר באמצעות מכשירי שיניים נשלפים.

מערכת הבריאות הרומנית מספקת לכל האזרחים גישה לכיסוי רפואי בסיסי, כמו גם טיפול רפואי הניתן בבתי חולים ובמרפאות. בארץ אין מערכת ביטוח שיניים בפריסה ארצית, אך חלק מהפוליסות הפרטיות כן מציעות כיסוי לטיפולי שיניים.

מאמר זה מספק סקירה כללית של הטיפול והעלויות עבור השתלות שיניים ברומניה. שתל דנטלי הוא תחליף שיניים יציב ועמיד שניתן להשתמש בו כדי להחליף שיניים חסרות כתוצאה מטראומה או עששת.

השתלות שיניים ברומניה

סוגי השתלות שיניים ברומניה

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של השתלות שיניים ברומניה הוא שתל הלסת התחתונה הקדמי.

שתל מסוג זה מהווה חלופה לשן חסרה. השתלת השיניים יכולה להימשך עשרות שנים כדי לספק עיגון יציב. הליך ההחדרה הוא זעיר פולשני וללא כאבים יחסית.

שתלים דנטליים הם מכשירים, לרוב עשויים מטיטניום, הממוקמים בלסת או בעצם הזרוע העליונה כדי לתפוס את מקומן של שיניים חסרות ולתמוך בתותבות.

השתלות שיניים הפכו לדרך פופולרית עבור מטופלים להחליף את השיניים החסרות. הם אופציה מצוינת למי שלא רוצה שיניים תותבות או עקירות שיניים וגם לאלה שרוצים פתרון קבוע יותר.

חשוב לציין שלשתלים דנטליים יש חיסרון מסוים כמו היותם יקרים וגורמים לדימום בחניכיים אם לא מטפלים בהם כראוי.

רומניה

רומניה היא המדינה החברה באיחוד האירופי עם המספר הגבוה ביותר של השתלות שיניים.

יש מספר הולך וגדל של רופאי שיניים שמציעים שתלים אלו ברומניה, שלא לדבר על כך שיש הרבה מטופלים רומנים המעוניינים באפשרות זו. הביקוש הגובר להשתלות שיניים ברומניה מלווה במספר הולך וגדל של רופאי שיניים ושתלים מיומנים המסוגלים לבצע הליך זה.

ברומניה, מספר ניתוחי השתלות השיניים גדל מדי שנה. על פי דו"ח של הפדרציה הבינלאומית לאורתודונטיה, בשנת 2013 בוצעו ברומניה 1238 השתלות שיניים, ומספר זה גדל ל-2161 עד 2016.

חשוב לציין ששתלים דנטליים הם פתרון קבוע להחלפת שיניים. הם כוללים הנחת שתל בעצם הלסת שלך כדי לעגן שן מלאכותית או שיניים ללסת שלך.

לרומניה יש סטנדרט של טיפולי שיניים השווה לרוב מדינות המערב. אבל עדיין יש רבים שלא הצליחו לעמוד בעלות השתלים.

השתלות שיניים ברומניה מספקות את הטיפול הדרוש לאנשים הזקוקים לכך. למעשה, המחירים שלהם די סבירים ומשתלמים.

השתלות שיניים

השתלים הדנטליים הומצאו לפני כ-50 שנה. הם באמת טיפול מהפכני בתחום רפואת השיניים והכירורגיה. הליך כירורגי זה אינו קל לעבור ודורש זמן רב, אך הוא עשוי להציל חיים של אדם. למשל, שתלים יכולים לשמש חלופה להחלפת שיניים ו/או שחזור, במיוחד במקרים בהם אין טיפול אחר אפשרי או כאשר אובדן שיניים מחייב פעולה מיידית.

ברומניה, תהליכי השתלת שיניים אינם נפוצים עדיין. שיעורי העקירה גבוהים בגלל שלאנשים הרומניים יש הרגלי היגיינת פה לקויים או שהם לא יודעים איך לטפל בשיניים כמו שצריך. זו הסיבה שיישמנו תוכנית רופא שיניים-מטופל המלמדת אנשים איך לשמור על בריאות השיניים עם פעולות יומיומיות קלות בבית, תוך מתן שתלים דנטליים

שתלים דנטליים ברומניה

שתלים דנטליים הם תחליפי שורש שיניים מלאכותיים. הם מספקים בסיס לשיניים ולסתות במראה טבעי, ומאפשרים לאנשים עם שיניים חסרות לאכול, לדבר ולחייך בביטחון.

השתלות שיניים ברומניה זולות יחסית בהשוואה למדינות אחרות באירופה. כמו כן, הם מספקים שתלים דנטליים זולים יותר בהשוואה למקבילים אחרים באירופה.

אנשים שיש להם השתלת שיניים חיים חיים מאושרים יותר מכיוון שהם לא צריכים לדאוג יותר לגבי שיניים חסרות או שבורות!

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה