השתלת שיניים בבת ים

עושים השתלת שיניים בבת ים

השתלות שיניים הופכות יותר ויותר פופולריות ככל שעובר הזמן. שתלים דנטליים הם הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים הזקוקים לשיניים מכיוון שהם מציעים פתרון עמיד, עמיד לאורך זמן, בעל מראה טבעי. עם השתלות שיניים, לא צריך לדאוג שהשיניים שלהם ידפקו או יחמירו מכיוון שאין צורך בטיפולי שורש או כתרים.

שתלים דנתליים

שתלים דנטליים הם מכשירים הממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לשמש כעוגנים לשיניים מלאכותיות. שתלים דנטליים מחליפים גם את שורש השיניים הטבעיות, שעלולות להיות מוסרות עקב עששת או מחלת חניכיים.

שתל דנטלי עשוי בדרך כלל מטיטניום והוא קבוע או טלסקופי. לשתל הדנטלי הקבוע יש חלק בצורת בורג המוחדר ישירות לעצם בעוד שהשתל הדנטלי הטלסקופי מורכב משני חלקים – חלק עליון וחלק תחתון – אשר מושחלים יחד כמו בורג על מנת להכנס לפתח בעצם הלסת. נוצר על ידי רופא שיניים.

סוגי השתלות שיניים בבת ים:

ישנם שלושה סוגים של שתלים דנטליים:

שתלים ללא צמנט

שתלים ללא צמנט

ניתן להבריג שתלים ללא מדבקה לתוך העצם

השתלות שיניים בבת ים

השתלות שיניים נחוצות לרוב בגלל אובדן שיניים. הם יכולים לשמש כתחליף לשן שאבדה, או כאמצעי להצמדת תותבת לעצם הלסת. השתל מונח לתוך עצם הלסת, המשמשת כעוגן לשן המלאכותית. תותבת המעוגנת בשתל נקראת תותבת יתר. אורכו של השתל הוא בדרך כלל כחצי סנטימטר ואינו משפיע על שיניים אחרות או מבנים סמוכים.

שתל דנטלי הוא מכשיר דמוי בורג המוקם בניתוח בחלק העליון או התחתון של עצם הלסת שלך כדי להחליף שורש שן חסר ולאבטח את מה שנשאר מהשיניים הטבעיות שלך במקומן.

ישנם שני סוגים של שתלים זמינים: מסורתיים ו-oseointegrated (הנקראים בדרך כלל "Osteointegrated"). שתלים מסורתיים מחייבים אותך

שתלים דנטליים הם פתרון מצוין להחלפת שיניים חסרות. שתלים דנטליים הם תחליפים לשורשים של שיניים טבעיות, ולכן הם מאפשרים לשתל לתפקד באותו אופן כמו שורשי שיניים טבעיים.

שתלים דנטליים עשויים מטיטניום. הטיטניום מעוצב בצורה מתאימה לשמש כשורש חלופי ולאחר מכן מוחדר לעצם הלסת בטכניקות כירורגיות. השתל יתמזג עם עצם הלסת לאורך זמן, ויאפשר לה לפעול כמו שן טבעית. עיצובים שונים של שתלים דנטליים קיימים על מנת לתת מענה למצבים שונים שעלולים להיווצר עם מטופלים; ישנם שתלים שיכולים להצמיד את עצמם ישירות לשן או חניכיים קיימות (הנקראים אנדוסיוסים) וישנם שתלים שאינם מחליפים שיניים כלל (נקראים אנדוסיוסיים לחלוטין).

השתלת שיניים בבת ים

עושים השתלת שיניים

בחלק זה של השתלות שיניים, אנו בוחנים את התהליך המתבצע כאשר מטופל זקוק להשתלה. זה כולל את היתרונות של השתלות שיניים בבת ים, סוגי השתלים הקיימים בשוק, שיקולים לפני ביצוע השתלה וטיפול לאחר השתלת שיניים.

ישנם שני סוגים של שתלים דנטליים – ניתוחים ולא ניתוחיים. לשניהם סט יתרונות וחסרונות משלהם, שתוכל למצוא להלן:

השתלת שיניים בבת ים לא כירורגית או צווארית: אלה נקראות "תותבות יתר של שתלים". הדרישה היחידה היא שלמטופל יהיו שורשים שלמים בעצם הלסת התחתונה שלו. רופא השיניים לוקח גבס עשוי סיליקון או רושם מתכת כדי ליצור תותבת אקרילית שתתאים על השיניים באזור עצם הלסת התחתונה. סוג זה טוב לחולים שכן

שתלים

שתלים דנטליים הם מכשירים הממוקמים בניתוח בעצם הלסת כדי להחליף את שורש השן.

השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד עשרות שנים ולספק שיניים בעלות מראה טבעי. הם גם חזקים יותר מתותבות או גשרים מכיוון שהם מתמזגים לעצם הלסת.

כל שתל דנטלי עשוי ממתכת, לרוב טיטניום, המשולבת עם פורצלן, סגסוגות מתכת או עמודי פלסטיק לחוזק ועמידות.

ניתוח השתלת שיניים לוקח בדרך כלל שעתיים וסדרה של פגישות כדי להכניס אותם לפה. שתלים לא יהיו גלויים מהחלק החיצוני של השן שלך בזמן שיש לך שיניים טבעיות בפה.

לעתים קרובות אנשים מבצעים שתלים דנטליים כך שהם יכולים ליהנות מסטייק ללא חשש שייזכרו לגבי השיניים החסרות שלהם בכל פעם שהם נוגסים!

שתלים דנטליים הם אלטרנטיבה מצוינת לגשרים. על מנת לבצע שתל דנטלי, רופא השיניים יעשה חור קטן בחניכיים ולאחר מכן יכניס את השתל פנימה. לאחר מכן השן מקובעת לצמיתות לשתל זה.

השתלות שיניים מציעות מספר יתרונות על פני פתרונות טיפול אחרים. הם עמידים לאורך זמן ולא יתדרדרו עם הזמן מכיוון שהם עשויים מטיטניום, שהוא עמיד באופן טבעי בפני ריקבון ומחלות חניכיים.

אחד היתרונות העיקריים של שתלים דנטליים הוא שניתן להשתמש בהם עם שיניים תותבות או חלקיות אם השיניים של מישהו נפגעו ברמה האישית; ואילו גשרים עובדים רק עם שיניים בריאות משני הצדדים שלהם.

שתלים דנטליים הם מתקנים קבועים המחליפים את שורש השן. הם מוחדרים לעצם הלסת ומהווים בסיס להחלפת שיניים.

שתלים דנטליים נמצאים בשימוש מאז שנות ה-50 והתפתחו בהדרגה מטיפול יקר להרבה יותר משתלם. כיום ניתן להשתמש בשתלים דנטליים להחלפת שיניים מלאה, או לעיגון תותבות.

שתלים דנטליים אינם מיועדים רק להחלפת שיניים בפני עצמם, הם יכולים לשמש גם כעוגן לתותבות כך שלא תזדקק לניתוחי שיניים רגילים.

טיפול השתלת שיניים בבת ים

השתלת שיניים בבת ים היא אחד הטיפולים היעילים ביותר לשיקום בריאות הפה. הם נועדו להחליף את השיניים החסרות.

יתרה מכך, הם משמשים גם להחלפת שורשי השיניים הפגועים או החולים. תהליך ההשתלה כולל השתלת עמוד לתוך העצם המקיפה את שורשי השן, ולאחר מכן החדרת שן מלאכותית עשויה מתכת או חרסינה על עמוד זה.

השתלת שיניים יכולה לאפשר לך ליהנות שוב מהאוכל האהוב עליך מכיוון שהיא לא רק משחזרת את החיוך שלך אלא גם עוזרת בלעיסה ויצירת הבעות פנים.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה