חור בשן קדמית

כיצד לתקן חור בשן קדמית

ישנם שני סוגים שונים של שברים בשיניים, שיניים עקולות ושיניים לא נפוחות. שיניים שאינן פשוקות הן הסוג הנפוץ יותר, אך ניתן לתקן כל אחד מהסוגים אם מטופלים באופן מיידי.

רופא השיניים בדרך כלל יחבר מחדש את החלק השבור של השן עם כתרי חרסינה או מתכת שמתאחדים לשני קצוות השבירה. סביר להניח שרופא השיניים ירשום אנטיביוטיקה כדי למנוע זיהום. הטיפול דורש בדרך כלל ביקורים מרובים לצורך סתימות, התאמות והחלקת משטחים מחוספסים על כתרי השן.

חור בשן קדמית

חור בשן הקדמית הוא סימן פיזי לכך שאחת הטוחנות הפסיקה להתפתח כראוי.

חור בשן הקדמית יכול להתרחש כאשר אין מספיק מקום לאחת השיניים בקו השיניים בחלק העליון. ייתכן שהסיבה לכך היא צפיפות יתר, שבה יש יותר שיניים טוחנות ממה שיש להן מקום בלסת אחת, או מתת-התפתחות, שבה חלק מהשיניים לא נוצרות כראוי.

זה יכול לקרות גם בגלל טראומה, כמו פציעה בפה של ילד צעיר אם הוא נופל ופוגע בפניו.

לבסוף זה עלול לקרות בגלל גנטיקה.

עבור אנשים רבים, כאב שיניים הוא הסיבה השכיחה ביותר לביקור אצל רופא השיניים.

חור בשן הקדמית שלך יכול להיות רק בעיה אסתטית. אבל אם יש לך כאב, רגישות לקור או תסמינים אחרים כולל חניכיים נפוחות סביב השן הפגועה, סביר להניח שמשהו אחר קורה. ייתכן שבשלב זה יש לך חלל או אבצס אשר תזדקק לטיפול מרופא השיניים שלך.

במאמר זה, אנו מכסים מדוע עלול לקרות חור בשן הקדמית וכיצד לתקן זאת.

חור בשן קדמית – מה עושים ?

חלק זה של המאמר עוסק בחור בשן הקדמית. חור בשן הקדמית יכול להשפיע על המראה של האדם. זה יכול להיגרם על ידי גורמים שונים, כגון היגיינת שיניים לא מספקת, טראומה, היווצרות חורים וכן הלאה.

אדם שיש לו שן קדמית עם חור עלול להתקשות ללעוס מזון כראוי בשל צורתו וגודלו. האדם עלול גם להרגיש נבוך מכיוון שזה עלול לגרום לאדם להיראות רע מול אחרים.

השיניים שלנו הן חלק מרכזי בגופנו וחשוב לטפל בהן

עלינו לנסות להגן על השיניים שלנו מכיוון שהן הבסיס לפיותינו, מה שאומר שהן חיוניות לאופן בו אנו אוכלים ומדברים. זה גם אומר שהם משפיעים על איך שאנשים אחרים רואים אותנו.

לכולם חשוב לעבוד על הגנה על השיניים, אבל ילדים זקוקים ליותר עזרה ממבוגרים כי השיניים שלהם עדיין מתפתחות. זו הסיבה שכל כך חשוב להורים לוודא שילדיהם מצחצחים לאחר כל ארוחה ולתרגל הרגלי היגיינת פה טובים כמו שימוש בחוט דנטלי באופן קבוע.

מה יכול לקרות לשיניים שלך אם יש לך חור בשן הקדמית?

יש כאן מידע רב על איך רופא שיניים יכול לעזור לך עם חור בשן, כמו גם מה עלול לקרות אם לא תטפל בזה.

המאמר שימושי מכיוון שהוא לא רק אומר לנו מה יכול לקרות לשיניים שלנו, אלא הוא גם מפרט כמה דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לנקוט במניעה.

קשה לדעת מה לעשות כשיש לך חור בשן, אבל זה יכול לגרום לבעיות אם לא מטפלים בו.

יש לנו חור בשן הקדמית

  • מה המשמעות של חור בשן הקדמית?
  • סימנים ותסמינים של גורם חלל או גורם שגורם לחלל
  • שלבי טיפול להשלמת לפני פנייה לרופא השיניים שלך

אם יש חלל קטן או בעיה בשן שגרמה לחור, נרצה לטפל בה בהקדם האפשרי.

מעולם לא היה קל יותר לתקן חור בשן.

חור בשן הקדמית היה סימן להיגיינת שיניים לקויה במשך מאות שנים. אבל זה משהו שאפשר לתקן עכשיו בקלות יחסית, לא משנה כמה גדול החור, הודות לטכנולוגיות חדשות וטיפולים חדשניים.

חור בשן הקדמית היא בעיה דנטלית נפוצה מאוד. זה יכול להיות תוצאה של מספר דברים כולל טראומה, ריקבון או מחלת חניכיים. החדשות הטובות הן שעדיין ניתן להציל ולשקם את השן אם היא נתפסת מוקדם מספיק.

רופא השיניים יצטרך להסיר את הרקמה המרוקבת או הנגועה מסביב לחור ולאחר מכן לאטום את הפתח בחומר מילוי כדי למנוע מחיידקים להיכנס פנימה. סביר להניח שרופא השיניים ישתמש בסתימה זמנית כדי לכסות את החור בזמן שהם ממתינים חומר שיקום קבוע עבור החור במשטח השן שלך לסיום ההתקנה.

טוב שיש חלופות אחרות במקום ללכת לרופא השיניים שלך. אתה יכול לחפש מנתח פה שאולי יהיו לו משאבים ומומחיות טובים יותר בכל הקשור לתיקון שיניים

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה