שתלים דנטליים זירקוניה מחיר

שתלים דנטליים זירקוניה מחיר

שתלים דנטליים זירקוניה מחיר הוא מונח המשמש להתייחס למחיר השתלת שיניים זירקוניה. שתלים דנטליים אלו הם אופציה מצוינת עבור אנשים שאיבדו שן או פציעה.

במקרים מסוימים, אנשים עשויים לקבל שתלים כחלק מטיפול השיניים שלהם בגלל שהם סבלו מאיבוד עצם ממחלת חניכיים או מסיבה אחרת. במקרים אחרים, אנשים מסוימים עשויים לקבל שתלים אלה כחלק מרפואת השיניים הכללית שלהם, מכיוון שהם דורשים עבודת שיניים נרחבת יותר.

בכל מקרה, שתלי זירקוניה אלו מגיעים עם תג מחיר משתנה בהתאם לרופא השיניים ולסוג השתל אותו אתם מחפשים. זה יכול להגיע עד 5,000 ש"ח או אפילו יותר אם תחליט לבצע שיקום פה מלא.

שתלים דנטליים זירקוניה מחיר

בודקים שתלים דנטליים זירקוניה מחיר

השתלת שיניים היא אחד מטיפולי השיניים הפופולריים ביותר. הם צוברים פופולריות רבה יותר הודות לאחוזי ההצלחה הגבוהים, העלות הנמוכה והתוצאות לאורך זמן. כיום, ישנם מותגים וסוגים רבים של שתלים דנטליים זמינים בשוק ואם אתה רוצה לדעת עליהם יותר אז שתלי שיניים זירקוניה מחיר הוא מקום טוב להתחיל בו.

שתלים דנטליים זירקוניה מחיר הוא אתר אינפורמטיבי המספק למבקרים את כל המידע שהם צריכים לדעת על מחירי השתלות שיניים כמו כמה עולה השתלת שן בודדת?

שתלים דנטליים זירקוניה

משטח שתל הטיטניום מצופה בזירקוניה, מה שהופך אותו לעמיד יותר בפני בלאי. השתל עולה בכל מקום בין 2,000 ל-4,000 ש"ח ליחידה ומחזיק מעמד עד 25 שנים מבלי לגרום לסיבוכים או להיכשל לחלוטין.

תותבות מעורבות ושתלי זירקוניה:

אדם שאיבד את שיניו עקב פציעה או עששת יכול לבחור בשיניים תותבות מעורבות כאופציה טיפולית פחות פולשנית. שיניים תותבות מעורבות נקראות גם שיניים תותבות מסוג גשר מכיוון שהן מגשרות על הפערים שנוצרו משיניים חסרות באמצעות שיניים מלאכותיות

שתלים דנטליים הם האפשרות הטובה ביותר אם אתם מחפשים פתרון לטווח ארוך. המחיר של השתלות שיניים יכול לנוע בין 1,000 ש"ח ליותר מ-10,000 ש"ח בהתאם לסוג השתל, מורכבות ההליך והמקום בו אתה גר.

המחיר של השתלות שיניים יכול לנוע בין 1,000 ש"ח ליותר מ-10,000 ש"ח בהתאם לסוג השתל, מורכבות ההליך והמקום בו אתה גר.

שתל הוא עמוד מתכת קטן המוחדר לעצם הלסת שלך כך שהוא יחלים במקום בזמן שהעצם הסובבת שלך תתמוסס. לאחר ריפוי או 'השתלבות' בתוך עצם הלסת שלך, שתל נראה ומרגיש בדיוק כמו שאחת מהשיניים שלך תיראה. לאחר מכן מוברג תמיכה מטיטניום בחלק העליון

שתל דנטלי הוא שורש קטן ומלאכותי המונח בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לספק בסיס יציב לשיניים החלופיות. השתל עשוי מטיטניום, מה שהופך אותם לחזקים וביולוגיים. הם בדרך כלל מתקנים קבועים בפה. הם נועדו לשמר עצם לסת בריאה כך שניתן למקם אותם בכל מקום בפה.

שתלים דנטליים זירקוניה מחיר הם מהפופולריים ביותר מבין טיפולי השתלות שיניים. זירקוניה הוא חומר שנמצא בשימוש למעלה מ-40 שנה בתעשיית הרפואה. הוא זוכה לשבחים רבים על עמידותו.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה