שתלים דנטליים מחיר

מה זה שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים הם מכשירים המחליפים את שורשי השיניים ומבנים תומכים בשיניים בחומרים מלאכותיים.

שתלים דנטליים פותחו לראשונה בשנות ה-60 ועזרו למיליוני אנשים להחזיר את החיוך הבריא והיפה שלהם.

שתלים דנטליים נועדו להוות פתרון קבוע למי שאיבדו שיניים, עם תוחלת חיים ממוצעת של 20-25 שנים.

ההליך נעשה כהליך חוץ, כלומר הוא מסתיים בביקור אחד.

שתלים דנטליים מחיר משתנה

שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים המשמשים להחליף את השיניים הטבעיות הפגומות, החסרות או בעלות צורה לא סדירה.

זהו הליך כירורגי והמטופל צריך לעבור הרדמה לצורך הליך זה. רופא השיניים יעשה חתך בחניכיים ולאחר מכן יכניס עמוד טיטניום לעצם הלסת. לאחר הניתוח יהיה חתך קטן ועליו תפרים וגם עליו תחבושת.

השתלת שיניים

השתלת שיניים היא פתרון פופולרי לאנשים שאיבדו שיניים. שתלים דנטליים הם בדרך כלל מכשירי מתכת שמתברגים לעצם הלסת, וניתן לעגן אותם לעצם באמצעות ברגים או מלט.

ישנם שלושה סוגים שונים של שתלים דנטליים, לפי אופן העיגון שלהם לעצם. סוג אחד מחובר ללסת עם ברגים, סוג אחד מחובר עם צמנט וסוג אחד מחובר עם רצועת טיטניום גמישה.

שתלים דנטליים הם חפצים סינתטיים, לרוב בצורת עמוד מתכת, המושתל לתוך העצם כדי לשמש כעוגן לשיניים חלופיות או למכשירי פה אחרים.

סקירה כללית:

שתל דנטלי הוא עמוד קטן עשוי טיטניום המוחדר בניתוח לתוך עצם הלסת. לאחר מכן ניתן להשתמש בשתל לחיבור שיניים חלופיות או תותבות.

שתל דנטלי מספק עוגן חזק לשיניים מלאכותיות המוצמדות למקומן לצמיתות.

המועמדים הטובים ביותר להשתלה הם מבוגרים בגילאי 20 עד 60 שיש להם חניכיים בריאות ומספיק עצם לסת כדי לתמוך בשתל.

שתלים דנטליים מחיר מלא

שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים קבועים לצמיתות המשמשים להחליף את השיניים האבודות הטבעיות. זוהי גישה מודרנית לטיפול באובדן שיניים.

ניתן לייצר שתלים דנטליים ממגוון חומרים, כגון טיטניום, זירקוניום או נירוסטה. ניתן להשתמש בהם כדי לשחזר שיניים בודדות או קבוצות של שיניים חסרות.

חשוב לציין ששתלים דנטליים לא יתקנו רווחים חסרים בחיוך או יעניקו לכם חיוך הוליוודי עם רווח בין השיניים הקדמיות. זה רק מחליף את שורשי השיניים האבודים בשורשים מלאכותיים קבועים.

שתלים דנטליים מחיר לכל אחד

שתלים דנטליים הם מכשירים הממוקמים בניתוח בעצם הלסת. הם נועדו ליצור שורש שן מלאכותי, ולכן הם מתפקדים כתחליף לשיניים חסרות ועוזרים בלעיסה ודיבור. הם גם משפרים את מראה הפנים ואיכות החיים על ידי החזרת הקסם והביטחון של החיוך.

חלק מהשתלים הדנטליים עשויים להיות מכוסים בכתר, שהוא כובע בהתאמה אישית העוטף את השתל. זה משפר את המראה הקוסמטי על ידי כיסוי מתכת מכוערת וכן משמש כהגנה על השתל מפני כוחות נשיכה.

שתלים דנטליים

שתלים דנטליים משמשים להחלפת שיניים חסרות. הם שורשים מלאכותיים, עמודים או עוגנים הממוקמים באופן כירורגי בעצם הלסת שלך כדי להחזיק את השן במקומה.

השתלות שיניים קיימות כבר שנים רבות, אך רק לאחרונה הן הפכו למשתלמות יותר עבור רוב האנשים.

שתלים דנטליים עשויים בדרך כלל מטיטניום ויכולים להחזיק מעמד לכל החיים עם טיפול נאות.

שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים המחליפים את השן החסרה בפה. שתלים אלו ממוקמים בתנוחות שיתמכו או יחזיקו תותב דנטלי. השתלות שיניים מחזיקות מעמד לכל החיים של האדם ואינן דורשות טיפול נוסף כדי לשמור עליהן.

שתלים דנטליים מספקים דרך בטוחה וטבעית להחליף את השיניים. הם עשויים בדרך כלל מטיטניום או מחומר קרמי/מרוכב. השן מעוגנת לעצם הלסת באמצעות בורג, המעגן אותה באופן קבוע במקומה.

ישנם סוגים שונים של שתלים דנטליים שניתן להשתיל בפה בהתאם לצרכים ולדרישות שלך ולפיכך נקבע שתלים דנטליים מחיר שונה.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה