טיפול שיניים בבת ים

עושים טיפול שיניים בבת ים

טיפול שיניים בבת ים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבריאותנו. חשיבותו אינה מוגבלת רק לשיניים שלנו אלא גם להיגיינת הפה שלנו. עלינו לזכור שטיפול שיניים יכול להציל אותנו ממחלות רבות ועששת.

אנשים רבים מזניחים את החשיבות של הליכה לרופא שיניים לטיפול שיניים מכיוון שהם אינם יודעים כיצד לטפל כראוי בשיניים שלהם. כדי לעזור לך, הנה כמה דברים שאתה צריך לעשות אם אתה רוצה לטפל שיניים נאות:

  • צחצחו פעמיים ביום במשחת שיניים פלואוריד
  • שימוש בחוט דנטלי מדי יום
  • צחצח את הלשון
  • שתו הרבה מים כל יום
  • לאכול תזונה בריאה

טיפול שיניים בבת ים

תהליך טיפול שיניים בבת ים

טיפול שיניים בבת ים הוא חלק חיוני מחיינו מכיוון שהוא עוזר לנו לשמור על שיניים בריאות. ארגון הבריאות העולמי הבהיר שיש בעיות בריאותיות גדולות אם אנשים לא מטפלים בשיניים שלהם.

הגורמים העיקריים התורמים לטיפול שיניים הם גנטיקה, תזונה, מגדר, מגורים או גורמים סביבתיים. הגנים שלנו יכולים לתרום לעששת על ידי השפעה על הרכב הרוק ורמת ה-pH בפה. לתזונה יש תפקיד גם בעששת, מכיוון שסוכר במזון עלול להישאר מאחור על השיניים וחיידקים ניזונים מסוכרים אלה ויוצרים חומצות השוחקות את אמייל השיניים המובילות לחורים. מגדר הוא גורם נוסף המשפיע על בריאות השיניים; נשים נוטות לחוות שיעורים גבוהים יותר של עששת במהלך תקופה זו, זה נחשב נובע משינויים הורמונליים במהלך ההריון ותקופות הנקה כאשר הן מייצרות

יש צורך מוגבר בטיפולי שיניים בעולם, ויש יותר ויותר אנשים שחיים עם בעיות בריאות הפה.

ישנם גורמים רבים התורמים לטיפולי שיניים כגון היגיינת הפה, גנטיקה והרגלים, אם להזכיר כמה.

כדי לוודא שאתה מתעדכן בטיפול השיניים שלך, נסקור כמה שאלות נפוצות ותפיסות מוטעות לגבי טיפול שיניים.

טיפול שיניים

טיפול שיניים הוא נושא שכל אחד צריך בשלב מסוים בחייו. בחלק זה, נבחן מהו טיפול שיניים ומדוע חשוב לשמור על בריאות השיניים.

טיפול שיניים כולל גם ניקוי שיניים וגם תיקונים. תהליך ניקוי השיניים מסיר רובד מהשיניים ומתחת לקו החניכיים תוך תיקון נזקים בשיניים, בחניכיים וברקמות התומכות. ניקוי שיניים מומלץ כל שישה חודשים אם יש לך מחלת חניכיים או כל שנה אם לא.

סוגי טיפולי שיניים

ישנם סוגים שונים של טיפולי שיניים למצבים שונים המבוססים על צרכיו של האדם:

  • טיפול אורתודונטי
  • טיפול חניכיים
  • החלפת שיניים חסרות בשתלים או תותבות
  • טיפולי שורש או טיפול אנדודנטי

שמירה על השיניים

טיפול שיניים הוא תהליך של שמירה על בריאות השיניים, בטוחות וללא כאבים באמצעות טיפולים מונעים וטיפול תומך.

היגיינת שיניים היא הפעולה של שמירה על ניקיון הפה. זה כולל צחצוח, שימוש בחוט דנטלי ושימוש במי פה להסרת רובד (חיידקים שמובילים לעששת) על מנת להגן על השיניים מפני מחלות שיניים.

ישנם כלים רבים שניתן להשתמש בהם לטיפול שיניים הן במבוגרים והן בילדים הכוללים מברשת שיניים, משחת שיניים, שטיפת פה (חמה או קרה), חוט דנטלי (לניקוי בין השיניים), סילון מים (לניקוי בין השיניים), פלואוריד ג'ל או שטיפה לילדים מגיל 6 חודשים עד גיל 6 וכו'.

צחצוח שיניים פעמיים ביום הוא התדירות המינימלית הנדרשת. כדאי לצחצח לפחות פעם אחת

הולכים לטיפול שיניים בבת ים

טיפול שיניים בבת ים הוא חלק חשוב מאוד בחיינו מכיוון שנדרוש זאת בשלב מסוים בחיינו.

טיפול שיניים עשוי להיראות עבור אנשים רבים כמו מותרות לא חשובה ולא משתלמת. העניין הוא שבעיות שיניים יכולות להשפיע על חייך בדרכים רבות ולפעמים לא רק בגלל אי הנוחות שהן גורמות.

אם לא תטפלו בשיניים שלכם, אתם עלולים לסבול מהרבה מחלות כמו מחלות לב, מחלות בדרכי הנשימה, גם סוכרת וגם מחלת עורקים כליליים, ואפילו מוות בטרם עת.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה