השתלת שיניים ללא כאבים

עושים השתלת שיניים ללא כאבים

השתלת שיניים היא האפשרות העדיפה עבור אנשים שרוצים תחליף ללא כאבים לשיניים הטבעיות שלהם. שתלים מחליפים את שורשי השיניים והם בחירה טובה כאשר לא נותרה מספיק עצם להחזיק שיניים מלאכותיות. הפלח הצומח ביותר של משתמשי השתלות שיניים הוא מעל גיל 45.

השתלת שיניים היא יתרון מכיוון שהם לא מסתמכים על שיניים שכנות שיעזרו להם להישאר במקומם כפי שעושות שיניים תותבות, וזו הסיבה שהם יכולים לעזור לשמור על החיוך הטבעי שלך, איזון הפנים ודפוסי הדיבור. שתלים גם נותנים לך את האפשרות לאכול כל מזון או לשתות כל דבר שאתה אוהב מבלי לדאוג שהשן החסרה שלך או התותבת יזוזו ויגרמו לאי נוחות.

השתלת שיניים ללא כאבים

השתלת שיניים ללא כל כאב

בעבר השתלת שיניים הוכנסו לרוב בחתכים גדולים עם זמני ריפוי ארוכים. אבל עכשיו, מיקום לא ניתוחי של שתלים דנטליים הוא מציאות! להנחת שתלים לא ניתוחיים יש גם זמן החלמה מהיר יותר משיטות מסורתיות.

שתלים אלו מיוצרים בדרך כלל מטיטניום או קרמיקה. הם נעים בין קטנים לגדולים בהתאם לכמה מהלסת צריך להחליף.

שתלים דנטליים ללא כאב משתמשים בטכנולוגיה חדשנית כדי לגרום להם לעבוד ללא צורך במחטים, מקדחות או חומרי הרדמה.

שתלים דנטליים הם אלטרנטיבה מצוינת לתותבות וגשרים אם איבדת שיניים באזור אחד בפה.

השתלת שיניים ללא כאב היא אפשרות טיפול שיכולה להציל את השיניים שלך וזה לא נורא כמו שזה נשמע כי הם משתמשים בטכנולוגיה חדשנית ואין צורך במחטים, מקדחות או חומרי הרדמה מעורבים.

השתלת שיניים – כבר לא כואב

בעבר השתלות שיניים היו תהליך כואב. נצטרך להשלים עם שעות של קידוח וחבטות של סתימות מתכת לתוך עצם הלסת שלנו. כל התהליך היה כל כך כואב, שלעתים קרובות נאלצנו להשתמש במחטי הרדמה לפני ובמהלכו. כיום, השתלת שיניים היא חוויה ללא כאבים הודות להתקדמות מדהימה בטכנולוגיה.

השתל הדנטלי המודרני משתמש בשתל אנדוסי עם הליך כירורגי הנקרא אוסאואינטגרציה. עמוד המתכת עובר דרך החניכיים ונקדח ישירות לתוך עצם הלסת – שהיא כבר ללא כאבים להפליא. זה מאפשר ריפוי מהיר יותר והגיינת פה טובה יותר ממה שתותבות מיושנות מספקות, כי זה לא דורש שום דבק מסורבל שיכול להשפיע על יכולת הלעיסה או לגרום לזיהומים.

התהליך

השתלת שיניים היא אופציה מצוינת למי שאין לו שיניים. הם דורשים הליך כירורגי קצר, ולאחר מכן יוכנס השתל למקומו בלסת. הגוף בסופו של דבר יתמזג עם הטיטניום מה שאומר שהאדם יכול לאכול וללעוס איתו כרגיל.

הניתוח נמשך כשעתיים, אך כשהוא יסתיים, לאדם יהיה מערכת שיניים שלמה – או לפחות מספיק מהן כדי לתפקד כראוי.

השתלת שיניים ללא כאבים היא סוג של שן מלאכותית שהונחה בעצם הלסת שלך כדי להחליף שן חסרה. שתלים אלו הם חתיכות מתכת, חרסינה או פלסטיק בצורת שיניים אשר מונחות בניתוח בעצם הלסת על ידי מנתח הפה ומתמזגות למקומן.

השתלים מעוגנים לעצם, כך שהם מרגישים ומתפקדים בדיוק כמו שיניים טבעיות. לא אמורה להיתקל בבעיה לנשוך וללעוס מזון לאחר הניתוח, אך ייתכן שתזדקק לזמן מה כדי להסתגל ללעיסה של חפץ חדש וכן לשינויים מסוימים בחוזק הנשיכה שלך.

שתל דנטלי

שתל דנטלי הוא מכשיר המונח בניתוח בלסת העליונה או התחתונה, כך שניתן לעגן אליו שן מלאכותית.

השתלות שיניים ללא כאבים הם אחד הפתרונות הטובים והטבעיים ביותר לשיניים חסרות. שתלים אלו משמשים כתחליף לשורשי השיניים ומסייעים לאנשים להחליף שיניים מבלי לדאוג מכאבים, אי נוחות או כל דבר אחר.

השתלת שיניים היא הדרך הטבעית ביותר להחליף שן חסרה. הם יכולים להיעשות עם אי נוחות מינימלית ולספק תחליף שנראה ומרגיש בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך.

למרות הפופולריות הגוברת של השתלות שיניים, אנשים רבים עדיין חוששים לעבור הליך זה. הסיבה לכך היא שבדרך כלל זה מאוד יקר ודורש זמן החלמה ארוך. עם זאת, ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיית השתלות השיניים הקלה על אנשים לקבל השתלות שיניים ללא כאב מבלי לשלם עשרות אלפי דולרים.

הצגת שתלים דנטליים ללא כאב פתחה שוק חדש גדול הן לרופאי השיניים והן למטופלים כאחד. מטופלים כבר לא חוששים לעבור את ההליך בעוד שרופאי שיניים יכולים להרוויח יותר כסף על פחות עבודה הודות לטכנולוגיה חדשה.

השתלת שיניים ללא כאב

השתלת שיניים היא פתרון מצוין לאנשים שאיבדו שיניים או סתם רוצים להחליף שיניים חסרות קיימות. ניתן לבצע השתלת שיניים תוך פחות משעתיים, ללא כאבים, ויכול להימשך עד 15 שנים.

מהם השתלות שיניים?

שתלים הם תחליפים לשיניים חסרות המשתמשות בעצם הלסת שלך כבסיס. עמוד טיטניום מושתל בניתוח לתוך עצם הלסת שלך, ומחבר אותה לשן מלאכותית שנראית טבעית ומרגישה כמו שן אמיתית. עמוד זה מסוגל לתמוך בשיניים החלופיות כך שהן מרגישות חזקות ובטוחות תוך מתן יציבות רבה יותר מאשר תותבות.

אז מה עושים?

על מנת לעשות השתלת שיניים יש לעבור תחילה ניתוח במרפאת שיניים או בבית חולים קרוב אליכם.

לקבלת הטבה /ייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים​

נושאים באתר

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה